Toate produsele de pe site se supun politicii de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale.

Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

– Coletele prezintă deteriorări severe;

– Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.

– Produsele prezintă defecte de fabricație;

– Cumpărătorul are dreptul și este necesar să notifice în scris Vânzătorului la adresa de mail de pe site, respectiv: office@furnitura.ro, că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea produsului. Este necesar să puneți poze cu produsul pentru a se vedea dacă are urme de uzură.

De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, chemarea curierului, precum și cheltuielile directe de returnare a produselor (adică transportul coletului înapoi la vanzător) vor cadea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.

Dacă produsele sunt returnate din cauza unui motiv personal, cum ar fi: cumpărătorul s-a răzgândit și nu mai vrea produsul, cumpărătorul a constatat că nu îi place sau a greșit comanda sau orice alt motiv personal, dar care diferă de o greșeală involuntară a vânzătorului sau are altă cauză în afara situațiilor în care a fost trimis greșit un produs sau a fost deteriorat de către transportator, se restituie cumpărătorului doar suma aferentă produsului, nu și costul transportului. Adică, chemarea curierului, precum și cheltuielile directe de returnare a produselor (adică transportul) vor cădea, conform legii, de asemenea, în sarcina Cumpărătorului. Pe awb se menționeaza la observații: “Retur comanda nr …”

Dacă returul produsului se face din cauza că produsul prezintă defecte sau cumpărătorul a primit un alt produs decât cel comandat sau produsul s-a deteriorat în timpul transportului, atunci cumpărătorului i se returnează și banii aferenți transportului. Trimiterea curierul pentru ridicarea coletului de retur se face de către vânzător.

În cazul în care produsele, a căror returnare se solicită, prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, sumă ce va fi comunicata după evaluarea prejudiciilor aduse.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.

Produse care nu pot fi returnate sunt:

– produsele aflate la promoții, care beneficiază de discount-uri; aceste produse pot fi schimbate doar cu alte produse la un preț similar.

– produsele personalizate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate / returnate. De exemplu, in cazul topperelor sau saltelelor facute pe comanda dupa anumite specificatii de marime sau compozitie.

 

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 30 de zile de la primirea produsului returnat.